سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای سه امتیاز به زمین آمده بودیم، اما بازیکنانم عقب کشیدند و روی اشتباه فردی گل خوردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم بوستانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پس از دیدار مقابل پدیده شهرخودرو اظهار کرد: بازی امروز مقابل پدیده ۲ نیمه متفاوت داشت و شاهد بازی پرفشاری از دو تیم بودیم. برای سه امتیاز به زمین آمده بودیم، اما بازیکنانم عقب کشیدند و روی اشتباه فردی گل خوردیم.

او افزود: ۲۰ دقیقه آخر بازی در دستان ما بود و نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم، موقعیت‌سازی کردیم، اما متاسفانه توپ‌ها گل نشد و  پدیده  تیم بزرگی است که کادرفنی خوبی دارند.  هرچند پنجره فعالیت نقل و انتقالاتی تیم بسته است و با کسر امتیاز مواجه شدیم، اما امیدواریم در لیگ بمانیم.

بوستانی ادامه داد: داور خوب کار کرد و بازگشت خوبی پس از چند هفته به فوتبال داشت. درباره قرارداد دلفی هم باید بگویم مبلغی از قرارداد یونس به ما رسید و می‌توانیم بدهی به بازیکنان سابق که شکایت کرده‌اند را بدهیم. دلفی بازیکن این باشگاه و سرمایه ما بود و فقط  سه ماه دیگر قراردادش تمام می‌شد و اگر او را نمی‌فروختیم به مشکل می‌خوردیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت: اگر ۶ امتیاز کسر می‌شد، اما پنجره نقل و انتقالاتی باز می‌ماند، می‌توانستیم بازیکنان خوبی بگیریم و کارمان راحت‌تر بود. پتانسیل بالایی داریم، اما متاسفانه توجهی نمی‌شود. مشکلات زیادی داریم، اما فراموش نکنید که این تیم روزی قهرمان ایران شده است.


بیشتر بخوانید:

پدیده شهر خودرو خراسان ۱ - ۰ استقلال خوزستان / شاگردان یحیی به پرسپولیس رسیدند

مصاف شاگردان قطبی و برانکو در اهواز / ژنرال به دنبال بازگشت به صدر جدول

محرومان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شدند


انتهای پیام/

اظهارات کریم بوستانی پس از شکست مقابل پدیده مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار